Spring til indhold

Indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom


Persondatapolitik
Når du bestiller varer på Pure Lime shoppen, registrerer vi dit navn og din adresse i vores system, så vi kan sende din bestilling. Når der indsamles personoplysninger fra Pure Lime shoppen, sikrer vi, at det altid sker ved samtykke, således at du altid er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.

Vi opbevarer dine oplysninger, indtil du beder os om andet. Hvis du ikke ønsker at være kunde hos os mere, og ikke længere har lyst til at modtage nyhedsbreve, kan du give os besked på e-mail til info@purelime.com.
 
Vi videregiver ikke dine personlige oplysninger til tredje part, herunder andre virksomheder. Ledelsen og kundeservice har adgang til de oplysninger, der registreres om dig. Vi opbevarer ikke kundeoplysninger krypteret. Dine kontooplysninger opbevares krypteret.

Vi videregiver kun kundeoplysninger via krypteret forbindelser. Som registreret hos Pure Lime har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven. Henvendelse i forbindelse hermed rettes til info@purelime.com

Nyhedsmails
Ved tilmelding til nyhedsbrev accepterer du at modtage e-mails fra Pure Lime, vedr. nyhedsbreve, forladt kurv og info om at varer igen er på lager.   

Du kan altid framelde dig nyhedsbrevet ved at klikke på linket i hvert enkelt nyhedsbrev eller sende en mail til info@purelime. 
Vi videresælger ikke din mail til tredje part.

Betaling
Vi modtager betaling med Visa, Mastercard, Apple Pay, Google Pay, og American Express. Betalingen vil først blive trukket fra din konto, når varen afsendes fra vores lager.

Varer jeg har modtaget er i mellemtiden sat ned. Hvad gør jeg?
Vi har løbende kampagner, hvor vi nedsætter vores produkter i en bestemt tidsperiode. Desværre kan vi ikke tilbyde at kompensere dig. Du har dog altid mulighed for at benytte fortrydelsesfristen indenfor 14 dage (se afsnit om returnering).

Er det sikkert at handle på www.purelime.com?
Du kan føle dig helt sikker, når du handler på vores webshop. Vi krypterer nemlig alle dine kontoplysninger med den såkaldte SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at uvedkommende ikke kan aflæse dit kortnummer eller andre informationer under transaktionen med Shopify.

Pure Lime forbeholder sig dog retten til at få købsbeløbet overført via bankoverførsel til Syd Bank. Vi videregiver aldrig dine personlige oplysninger til andre med mindre, du har givet os tilladelse hertil. Så du kan altså handle trygt på vores hjemmeside.

Hvordan reklamerer jeg over en vare?
Når du handler hos Pure Lime har du 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen ombyttet eller pengene tilbage afhængigt af den konkrete situation. 
Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.
Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig. 
Når reklamationen er godkendt, krediteres varen. Pengene vil blive ført tilbage til den konto du brugte i forbindelse med den oprindelige transaktion.

Fortrydelse af køb
Ønsker du at sende varer retur, skal du udfylde vedlagte returpapirer og pakke varerne i den originale emballage.
Returnerer du varen, sker dette for egen risiko. Varen kan sendes retur som pakke eller i prøvekuvert. Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind. Vi anbefaler, at du har mulighed for at tracke forsendelsen, så der ikke opstår tvivl om, hvorvidt vi har modtaget din pakke.
 
Pakken skal sendes til vores adresse:
Pure Lime
Solbakken 5
6500 Vojens 
Pakken skal sendes med omdeling 

Varen skal være ubrugt, med alle originale mærker påsat og varen må ikke være vasket. Er ovenstående betingelser ikke opfyldt, vil man ikke være berettiget til at få penge tilbage (gælder ikke ved godkendte reklamationer). 

14 dages fortrydelsesret
Der er 14 dages fuld fortrydelsesret på alle varer. Fortrydelsesfristen løber fra den dag, du har modtaget varen eller får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre. Hvis fristen udløber på en helligdag, lørdag, grundlovsdag, juleaftensdag eller nytårsaftensdag forlænges fristen til den følgende hverdag. 

​Tilbagebetaling af leveringsomkostninger
Når du fortryder hele dit køb, refunderer vi hele beløbet modtaget fra dig - herunder eventuelle leveringsomkostninger. Fortryder du dele af dit køb refunderes leveringsomkostningerne ikke.

Returnering af beløbet til din konto
Når vi har modtaget din pakke, sætter vi pengene tilbage på den konto, du brugte til den oprindelige transaktion. Du modtager en mail med en kvittering for din returnering. Der kan gå op til 14 dage fra du modtager denne kvittering til pengene optræder på din konto. Du pålægges inden former for gebyrer som følge af tilbagebetalingen.

Har du modtaget en forkert vare?
Skulle du have modtaget en pakkefejl, beklager vi naturligvis, og beder dig kontakte kundeservice ved at sende en e-mail til info@purelime.com.

Reklamation
Vil du reklamere over en vare, beder vi dig sende en e-mail til info@purelime.com